46.png
خانه / ظرف بلور / ظرف بلور ایرانی با قیمتی استثنایی

ظرف بلور ایرانی با قیمتی استثنایی

ظرف بلور ایرانی همواره زینت بخش خانه های همگان از دیرباز تا کنون بوده است. طرح های گسترده، کیفیت مناسب، در عین حال با قیمتی استثنایی باعث شده است، که ظروف بلور ایرانی همواره طرفداران زیادی را به خود اختصاص بدهد. شفاف بودن و نشکن بودن این ظروف و در عین حال سبک بودن ان باعث شده است، تا خانم های خوش سلیقه ایرانی همواره این ظروف را برای تزیین دکوراسیون یا حتی برای پذیرایی در نظر داشته باشند.تجربه بالای طراحان ایرانی در ساخت بلور همراه با کیفیت مناسب همواره مورد توجه خریداران بوده است.

ظرف بلور ایرانی با قیمتی استثنایی

هنر تولید ظرف بلور در ایران

هنر تولید ظرف بلور در ایران ایرانیان از گذشته تا کنون در ساخت بلور تبحر و تجربه خاصی دارند. تاریخچه ساخت بلور در ایران قدمت چندین هزار ساله دارد. پیشینیان با ذوب کردن مواد سازنده بلور و ریختن ان ها در قالب های از پیش ساخته و سرد کردن آن، ظروف بلوری تهیه می کردند.

که این خود نشان دهنده مهارت بالای طراحان ایرانی در ساخت بلور از گذشته تا کنون بوده است. صنعتگران تراشکار با تراشکاری روی شیشه یا بلور، زیبایی خاصی به آن می بخشند.

طرح هایی که تراشکاران استفاده می کنند از قبل روی بلور مشخص شده و سپس تراشکاری می شوند.اغلب ای طرح ها، نشأت گرفته از طبیعت، مانند گل و گیاه می باشد. یا حتی برخی طرح ها نشان دهنده نماد خاص و زیبا می باشند.

برخی طرح ها هم مجموعه ای از اشکال هندسی می باشند که به گونه ای در کنار هم قرار گرفته اند که زیبایی خیره کننده ای را ایجاد می کنند. تولیدکنندگان ظروف بلور با در نظر گرفتن این طرح ها، سلایق متنوع مشتریان را پوشش می دهند.

تولیدکنندگان ظروف بلور در ایران

تولیدکنندگان ظروف بلور در ایرانتولید کنندگان ظروف بلور در ایران با تولید ظروف بلور ایرانی با قیمت استثنایی آماده ی برآوردن احتیاجات مشتریان خوش سلیقه ایرانی می باشد. این مراکز با تولید طرح های متنوع و گسترده، از محبوبیت بالایی در بین مردم برخوردارند.

قیمت ظروف بلور یکی از فاکتور هایی است که مشتریان همواره به ان توجه می کنند. باید در نظر داشت که تولید کنندگان ظروف بلور با تولید ظروف زیبا، به قیمت ان توجه داشته و قیمت مناسب و استثنایی را برای ان در نظر می گیرند. از جمله فاکتور های مهم در تعیین قیمت ظروف بلور:

  • نحوه خرید به چه صورت است: عمده یا جزئی.
  • میزان احتیاجات و نیاز بازار
  • کیفیت و میزان مرغوبیت مواد اولیه
  • داشتن گارانتی و ضمانت نامه

خرید عمده از مراکز معتبر فروش این محصول، بدلیل حذف واسطه ها  به لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد.

 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
محمد حسین فروغی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09128890436
کانال تلگرام: tawasom_1@
واتس اپ: 09128890436
اینستاگرام: tawasom1
فیس بوک: tawasom.tawasom.9
توئیتر: TAWASOM_1
آپارات: TAWASOM
پست الکترونیکی: info@boloorkade.ir

دیدگاهتان را بنویسید