46.png
خانه / بلور و کریستال / فروشگاه بلور و کریستال | ظروف بلور و کریستال ایرانی شیک

فروشگاه بلور و کریستال | ظروف بلور و کریستال ایرانی شیک

ظروف بلور و کریستال ایرانی شیک را از کدام فروشگاه ها می توان خریداری کرد؟ برای خرید ظروف کریستالی باید چه مواردی را مد نظر قرار داد تا خرید مطمئنی را داشته باشیم؟ با کسب اطلاعات لازم در زمینه ظروف بلوری و کریستالی می توان خرید اقتصادی و مطمئنی را داشت.کدام فروشگاه بلور و کریستال مطمئن است؟

امروزه در مهمانی هایی که برگزار می شود جنس لوازم پذیرایی برای افراد بسیار مهم است. در گذشته معمولا از کار های پلاستیکی و چینی استفاده می شد اما امروزه بیشتر از بلور و کریستال استفاده می کنند. ظروف بلور کریستال تولید شده در کشورمان در جهان از آوازه خوبی برخوردار است زیرا کشور ایران یکی از غنی ترین کشور های موجود در جهان است که مواد اولیه بلور و کریستال در آن به وفور تهیه می شود. گذشته از این موارد بلور صرفه اقتصادی بالایی نیز دارد. زیرا از مواد اولیه آن می توان در تولیدات مختلف استفاده برد.

کریستال و بلور چند مورد مصرفی دارند از قبیل مصرف تزیینی و مصرف کاربردی،در مصرف کاربردی از این نوع ظروف در مجالس استفاده می شود و چندان ظاهر شیکی نسبت نوع کاربرد دیگر آن ندارد اما نوع دیگر مورد مصرفی این نوع ظروف کاربرد تزیینی آن است که در تولید آن کمتر به جنس و کیفیت آن توجه می شود و بیشتر به ظاهر آن توجه می شود تا بتواند نظرات را جلب کند و نمای زیبایی به منزل و دکوراسیون آن بدهد.

کشور ایران هم در تولید این نوع ظروف سر بلند است زیرا توانسته با تولید محصولات با کیفیت هم نیاز کشور خود را از این ظروف کم کند و واردات و خروج ارز برای واردات این ظروف را مدیریت کند و بر عکس این نوع ظروف را هم صادر کند تا هم درآمد زایی کند و هم به اقتصاد کشور کمک شایانی کند.

فروشگاه بلور و کریستال | ظروف بلور و کریستال ایرانی شیک

ظروف بلور و کریستال ایرانی

ظروف بلور و کریستال ایرانیظروف بلور و کریستالی در بسیاری از کارخانه های ایرانی تهیه و تولید می شود و به کشور های مختلف صادر می گردد. کیفیتی که این نوع ظروف  دارا هستند هیچ یک از کشور های دیگر توان تولید این محصول با این کیفیت را ندارد، زیرا عناصر تشکیل دهنده بلور و کریستال در ایران بسیار است و همین دلیل تمایز تولیدات ایرانی نسبت به کشور های دیگر شده است. از جمله کشور هایی که تولید ظروف کریستالی را انجام می دهند به شرح زیر هستند:

  • کشور آلمان
  • کشور ژاپن
  • کشور چین
  • کشور روسیه
  • کشور آمریکا
  • کشور ترکیه
  • کشور سوییس
  • کشور سوئد
  • کشور اتریش
  • کشور استرالیا
  • کشور مکزیک
  • کشور مصر
  • کشور ایتالیا
  • کشور فرانسه
  • کشور انگلیس
  • کشور پرتغال
  • کشور آرژانتین
  • کشور قطر
  • کشور نیجریه
  • کشور آفریقای جنوبی
  • کشور جمهوری چک

خرید ظروف بلوری ایرانی

خرید ظروف بلوری ایرانیاین نوع ظروف یکی از پر تولید شونده ترین محصولات است که خریداران بسیاری را هم در داخل و خارج کشور دارد. از جمله راه هایی که می توان برای خرید ظروف  اشاره کرد موارد زیر است:

  • خرید حضوری
  • خرید تلفنی
  • خرید اینترنتی

خرید حضوری هر چند که امروزه هم انجام می شود اما بیشتر در دهه های قبل، زمانی که اینترنت و تلفن وجود نداشتند استفاده می شد. این روش خرید مزایایی هم چون لمس مستقیم جنس خریداری شده و خدمات پس از فروش را دارد. هم چنین با خرید حضوری افراد می توانند از تخفیف های مورد نظر فروشگاه استفاده کنند. آفر معمولا بسته به محصول و فروشگاه عرضه کننده دارد. برخی ممکن است آفر آنها تخفیف حین خرید باشد. برخی امکان دارد آفرشان را حمل و نقل مجانی در نظر بگیرند که همه این ها در خرید حضوری امکان رخ دادن وجود دارد.

اما نوع دیگر از خرید خرید تلفنی است، این روش امروزه زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرد ولی مزایای خاص خود را دارد و خریدار می تواند در وقت خود صرف جویی کند و از طریق تماس محصول مورد نظری که از خرید آن قبلا اطمینان حاصل پیدا کرده است خریداری کند. شیوه دیگر خرید، خرید اینترنتی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.البته به این نکته هم اشاره کنیم که افرادی هستند که هنوز اعتماد کاملی به خرید تلفنی و خرید اینترنتی ندارند ،آنها این شیوه خرید یعنی خرید حضوری را می پسندند زیرا می توانند هم از نزدیک با محصولی که قصد خرید آنرا دارند آشنا شوند و هم از کیفیت و سلامت ظاهری آن مطمئن شوند و احیانا با چک و چونه ایی که می زنند بتواند از قیمت محصول مورد نظرشان کم کنند و آن را با تخفیف خریداری کنند.بلور اصفهان که قبلا گفتیم از بهترین انواع بلور است و هم از لحاظ قیمت هم از میانگین قیمت جهانی بلور پایین تر است و شما می توانید محصولی ایرانی هم با کیفیت بالا تر نسبت به هم نوع خارجی خود خریداری  کنند و هم با قیمتی ارزان تر.از بهترین انواع و برند های بلور و کریستال ایران می توان به بلور کاوه و کریستال تبریز اشاره کرد که واقعا در کیفیت حرف اول را در ایران مکی زنند.

خرید اینترنتی ظروف بلور و کریستال

خرید اینترنتی ظروف بلور و کریستالهمان طور که اشاره کردیم  بلور و کریستال ایرانی را به سه روش می توان خریداری کرد که روش حضوری و تلفنی را توضیح دادیم و الان می خواهیم یکی از بروز ترین مدل های خرید را معرفی کنیم. خرید اینترنتی نزدیک به دو دهه است که در سطح جهان به راه افتاده است و در ایران این به یک دهه قبل بر می گردد. در فضای اینترنتی محصولات مختلفی قابل خرید و فروش هستند که از جمله آن ها می توان به ظروف بلور و کریستال اشاره کرد.برای خرید اینترنتی این نوع ظروف شما می توانید با مراجعه به این نوع وب سایت ها و اطلاع یافتن از قیمتشان این محصولات را خریداری کنید تا هم در وقت و زمان خود صرفه جویی کنید و هم به صورت خیلی راحت تر محصول خود را تحویل بگیرید.

ساخت و تولید بلور شیک

همان طور که مستحضرید ساخت بلور مانند تمامی محصولات دیگر متد و روش های خاص خود را دارد اما برای این تولید از مواد مختلفی استفاده می کنند که یکی از آن ها تصفیه کننده ها هستند. تصفیه کننده ها شامل دو نوع می شوند:

  • تصفیه کننده شیمیایی
  • تصفیه کننده فیزیکی

که هر کدام از آنها عدم وجودشان باعث از بین رفتن مرغوبیت کالای تولید شده می شود.انواع بلور های شیک و کریستال لاکچری در سر تا سر جان تولید می شود که شما می توانید آن را با قیمتی بسیار بالا تر از قیمت بلور و کریستال عادی خریداری کنید تا در دکوراسیون منزل خود از آن استفاده نمایید.

فروشگاه بلور و کریستال

فروشگاه بلور و کریستالانواع فروشگاه های بلور و کریستال در کشور وجود دارد که شما می‌توانید  با مراجعه هم  به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی محصولات مد نظر خود را سفارش دهید و از آن ها به خوبی استفاده کنید و نیاز خود را برطرف سازید.

عرضه کننده بلورجات مرغوب

عرضه کننده بلورجات مرغوبالبته که در پایتخت ایران و سایر استان های کشور مراکزی برای تولید و ارائه بلور و کریستال مرغوب وجود دارند ولی بزرگترین مرکز ارائه کننده بلور و کریستال در کشور مربوط به مرکز فروش بلور و کریستال شوش در جنوب پایتخت ایران ،تهران است که شما  می توانید با مراجعه به این مرکز انواع و اقسام بلورجات و کریستال را در انواع مختلف خریداری نمایید. شما می توانید در این مرکز ارزان قیمت ترین  بلور  را پیدا کنید.

صادرات بلور به قیمت کارخانه

صادرات بلور به قیمت کارخانهصادرات بلور و کریستال در ایران که وارد مرحله جدیدی شده است،توانسته تا انواع و اقسام محصولات تولیدی خود را به قیمت کارخانه و برای کسب درآمد به کشور های اروپایی و بعضی از کشور های آسیایی صادر کند و کمک خوبی به اقتصاد ایران و صادرات غیرنفتی آن بکند و از در آمد بالایی برخوردار باشد.

شرکت تولید کننده بلور صادراتی

شرکت تولید کننده بلور صادراتیشرکت های زیادی در ایران هستند که بلور و کریستال تولیدی خود را به خارج از ایران صادر می‌کنند.از انواع این شرکت ها می توان به شرکت تولید بلور و کریستال کاوه اشاره کرد که یکی از موفق ترین شرکت ها  در این مورد بوده است.شرکت های جی سی سی یا همان جهان کریستال و شرکت بلور تبریز هم در این مورد سر افراز بوده اند..

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
محمد حسین فروغی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09128890436
کانال تلگرام: tawasom_1@
واتس اپ: 09128890436
اینستاگرام: tawasom1
فیس بوک: tawasom.tawasom.9
توئیتر: TAWASOM_1
آپارات: TAWASOM
پست الکترونیکی: info@boloorkade.ir

مطلب پیشنهادی

پخش کلی ظروف بلور ارزان اصفهان در کشور

ظروف بلور ارزان اصفهان در حقیقت از بهترین و مرغوب ترین محصولات در زمینه ظروف می باشد که معمولا از کیفیت بالایی نیز برخوردار است چرا که در تولید و ساخت آن، از مو