46.png
خانه / لیوان بلور / بهترین مدل سرویس لیوان بلور

بهترین مدل سرویس لیوان بلور

لیوان یکی از مهم ترین وسایل مربوط به خانه و پذیرایی می باشد. لیوان ها انواع مختلفی دارند. بعضی از آن ها از جنس بلور شیشه ای و بعضی از آن ها از جنس چینی هستند.و سرویس لیوان بلور یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین سرویس های لیوان در خانواده ها می باشد.

بهترین مدل سرویس لیوان بلور

سرویس لیوان بلور مخصوص پذیرایی

سرویس لیوان بلور مخصوص پذیراییسرویس لیوان بلور پذیرایی باید مشخصات خاصی داشته باشد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم. این لیوان ها باید درخشندگی بالایی داشته باشند تا زیبا و جذاب به نظر برسند. از آن جا که این لیوان ها برای پذیرایی از مهمان ها در نظر گرفته می شوند باید طراحی خاص و منحصر به فردی داشته باشند. این ظروف در بسته بندی های شش تایی تولید و به بازار عرضه می شوند. جنس شیشه این لیوان ها باید مرغوب باشد تا خش نیفتد و با ضربه های کوچک نشکند. لیوان های بلور به صورت دسته دار و بدون دسته تولید می شوند و مشتریان می توانند برای با توجه به سلیقه شخصی و دیگر ست های ظروف خود، رنگ و طرح مورد نظر خود را انتخاب کنند و خرید فرمایند. لیوان های بلور در رنگ های مختلف نیز تولید می شوند. انواع مدل لیوان بلور به صورت تک رنگ، رنگی رنگی یا رنگ های هاله ای در بازار موجود می باشد. لیوان های بلور هم به صورت ست های شش تایی لیوان و هم به همراه پارچ ست و همرنگ لیوان ها توسط کارگاه های تولیدی تولید می شوند. لیوان های بلور علاوه بر طرح های مختلف، سایز های مختلفی نیز دارند که این امر باعث می شود مشتریان طیف گسترده ای از لیوان ها را برای انتخاب داشته باشند.

مقایسه قیمت انواع سرویس لیوان بلور

مقایسه قیمت انواع سرویس لیوان بلورقیمت نهایی انواع سرویس بلور به عوامل مختلفی بستگی دارد. مهم ترین این عوامل شیشه به کار رفته در تولید لیوان ها می باشد. اگر ماده اولیه مورد استفاده مرغوب باشد کیفیت کار بالا می رود و مقاومت آن در برابر ضربه و خش افتادگی بالا می رود. شرایط بازار نیز بر روی قیمت نهایی این سرویس ها موثر است. برای مثال در روز های انتهایی سال که مردم خرید نوروز را انجام می دهند یا در روز مشخصی از سال مانند روز مادر که مردم این سرویس ها را به عنوان کادو انتخاب می کنند، قیمت سرویس ها کمی افزایش پیدا می کند. اما با گذشت از این زمان ها قیمت سرویس ها دوباره به حالت قبل باز می گردد و ارزان و مناسب می شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
محمد حسین فروغی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09128890436
کانال تلگرام: tawasom_1@
واتس اپ: 09128890436
اینستاگرام: tawasom1
فیس بوک: tawasom.tawasom.9
توئیتر: TAWASOM_1
آپارات: TAWASOM
پست الکترونیکی: info@boloorkade.ir

دیدگاهتان را بنویسید