46.png
خانه / ظروف بلور / خرید ظرف بلور ارزان در تهران

خرید ظرف بلور ارزان در تهران

ظرف بلور ارزان و درعین حال زیبا، همواره مورد توجه خانم های خوش سلیقه ایرانی بوده است. به طوریکه از گذشته تا کنون،  مورد استفاده قرار می گیرند و درواقع می توان گفت هیچ گاه کهنه نشده و از محبوبیت بالایی در بین مردم برخوردارند. ظروف بلوری در حیطه های مختلفی همانند پذیرایی، دکوری، زینتی و حتی برای هدیه دادن می توانند مورد استفاده قرار گیرند. شفاف بودن و ظاهر درخشان بلور دو عامل مهم در زیبایی و کیفیت بلور به شمار می روند. می توان ظروف بلوری ارزان را با کیفیت مناسب خریداری نمود.

خرید ظرف بلور ارزان در تهران

مدل های مختلف ظروف بلور

مدل های مختلف ظروف بلور بلور یک ماده معدنی جامدی است، که اجزای سازنده ان به صورت منظم در کنار هم قرار گرفته اند. برای تهیه ظروف بلور، اجزای سازنده بلور در دمای ۱۲۰۰ درجه سانتیگراد در کنار هم قرار گرفته تا کاملا ذوب شوند پس از مرحله ذوب به مرحله تصفیه کردن و هموژنیزه کردن می رسند،  در نهایت هم با کاهش دما و سرد کردن ان بلور حاصل می شود.

بلور ها به روش های مختلفی ساخته می شوند. برای مثال روش سنتی و روش اتوماتیک،  دو روش ساخت بلور محسوب می شوند. سرویس های پذیرایی بلور دارای تنوع و طرح های گسترده بسیاری می باشند، طرح های زیبایی که چشم هر بیننده ای را وسوسه می کنند. در اینجا به انواع بلور می پردازیم که شامل:

  • لیزاموری
  • لومینارک
  • سیلیکا

یکی از نکاتی که باید به آن توجه داشت تفاوت بین بلور و کریستال است. برای مثال ظروف بلوری کاربرد و استفاده بیشتری در بین مردم دارند. کریستال دارای وزن بیشتری نسبت به بلور است که همین امر، یعنی سبک بودن بلور باعث شده که بلور طرفداران بیشتری داشته باشد.

یکی دیگر از این تفاوت ها بین کریستال و بلور تفاوت در قیمت ان ها است. ظروف بلوری نسبت به کریستال مقرون به صرفه تر هستند. در ساخت ظروف بلوری علاوه بر زیبایی،  به کیفیت مناسب بلور هم توجه می شود. کیفیتی که علاوه بر با دوام بودن و مقاومت بالای ان ها در برابر ضربات، به سبک بودن ان هم توجه می شود.

عمده فروشی بلور ارزان در تهران

عمده فروشی بلور ارزان در تهراندر عمده فروشی بلور مناسب ترین قیمت ها به صورت عمده برای خریداران وجود دارد،  که در عین تنوع بسیار زیاد و کیفیت مناسب، بسیار مقرون به صرفه می باشد. یکی از این مراکز فروش، عمده فروشی بلور ارزان تهران می باشد که با دسترس قرار دادن بلور به صورت عمده و ارزان و در عین حال با طرح های گسترده می تواند نیاز هر خریداری را برطرف کنند. به همین دلیل بازار عمده فروشی بلور ارزان در تهران از رونق خاصی برخوردار است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
محمد حسین فروغی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09128890436
کانال تلگرام: tawasom_1@
واتس اپ: 09128890436
اینستاگرام: tawasom1
فیس بوک: tawasom.tawasom.9
توئیتر: TAWASOM_1
آپارات: TAWASOM
پست الکترونیکی: info@boloorkade.ir

مطلب پیشنهادی

پخش کلی ظروف بلور ارزان اصفهان در کشور

ظروف بلور ارزان اصفهان در حقیقت از بهترین و مرغوب ترین محصولات در زمینه ظروف می باشد که معمولا از کیفیت بالایی نیز برخوردار است چرا که در تولید و ساخت آن، از مو

دیدگاهتان را بنویسید