46.png
خانه / بلور کاوه / پخش عمده بلورجات در بازار | قیمت ظروف بلور کاوه

پخش عمده بلورجات در بازار | قیمت ظروف بلور کاوه

از میان مارک های محبوب ظروف بلور در داخل کشور، می توان به بلور کاوه و هم چنین بلور اصفهان اشاره کرد که بخش اعظمی از بازار محصولات بلور و کریستال را در دست گرفته اند. لیست قیمت بلور کاوه و هم چنین لیست قیمت بلور و شیشه اصفهان در بازار به نسبت نوع کیفیت بی نظیری که این برند ها ارائه می نمایند، بسیار ارزان در نظر گرفته شده است. از این مدل ظروف در جهت تزیینات و انواع نمونه های دم دستی نیز می توان استفاده نمود. گفتنی است که برای دسترسی با شرایط مطلوب به این برند ها، مراکز پخش عمده بلورجات در بازار مناسب به نظر می رسند.

پخش عمده بلورجات در بازار | قیمت ظروف بلور کاوه

قیمت ظروف بلور کاوه شیک

قیمت ظروف بلور کاوه شیک

این روز ها در بازار بلور و کریستال با نمونه های بسیار خوب و دلخواهی رو به رو می باشیم که هر یک در بر گیرنده برند و مارک خاصی می باشند.
در میان برند ها برندی که بیش از همه محبوب و پر فروش ظاهر شد، برند کاوه است که محصولات بلوری چشمگیری را در بازار های مختلف به نمایش در آورده است.

تمامی محصولات برخاسته از این برند اعم از ظروف کاوه، میزان مقاومت بالایی را در برابر تغییرات دمایی با حرارت بالا یا پایین از خود بروز می دهند.
برای مثال این مدل و مارک از ظروف ایرانی می تواند بهترین پیشنهاد برای سرو غذا های گرم و سرد نیز به شمار رود، بدون آن که نیاز به صرفه هزینه زیادی در این راستا جهت تهیه آن باشد.
برای تولید ظروف کاوه از مواد و ترکیبات اولیه باکیفیت و درجه یک بهره گیری شده است که به افزایش محبوبیت آن منجر گردیده است.

ضمن اینکه باید بیان داشت هر یک از محصولات بلوری کاوه من جمله ظروف شیک آن که از طرح و نقش های متفاوتی بهره برده اند، دارای درجات مختلفی از قیمت می باشند.
برای دسترسی به این قیمت؛ مراجع فروش مربوطه به خریداران کمک خواهند کرد.

هم چنین به ظروف بلوری شیک و بسیار مناسب کاوه می توان این ویژگی های مثبت را نسبت داد:

  • ضخامتی متعادل
  • تناسب بین نوع کاربرد و نوع تولید
  • مقاومت خوب در برابر حرارت زیاد
  • استحکام مناسب در برابر انجماد زیاد و سریع
  • عدم وجود لب پر بودن در استفاده طولانی
  • میزان ظرافت و دقت بالا در ساختار
  • تنوع کامل و وسیع
  • بدون وجود اکسید سرب تولید خواهد شد

نرخ فروش انواع ظروف بلور

نرخ فروش انواع ظروف بلور

انواع ظروف بلور از جمله بلور کاوه با مواد اولیه بسیار مرغوبی حاصل آمده که این موضوع موجب برتری این محصولات حتی نسبت به برخی از بلور های خارجی شده است.
ارائه این ظروف بلوری برخاسته از ویژگی های کمی و کیفی متناسب، نشان از توان بالای تولید کنندگان توانمند و متخصص ایرانی دارد که با وجود تولیدات عرضه شده از سوی آن ها می توان بی نیاز از هر محصول وارداتی چه در حیطه فروش و چه در حیطه مصرف بود.

به علاوه اینکه باید گفت انواع ظروف بلوری که با برخورداری از نرخ های فروش گوناگون در بازار ظاهر شده اند، با توجه به عوامل مشخصی از این نرخ برخوردار می گردند که این عوامل را می توان در موارد زیر نام برد:

  • عدم وجود سرب در تولید
  • میزان ظرافت و دقت ظروف
  • نوع تراشکاری که بر روی بدنه ظروف قابل مشاهده است
  • توجه به سادگی و عدم مشاهده تراشکاری بر روی سطح آن
  • دامنه تنوعی که شامل می گردد
  • بهترین نوع استفاده ای که به همراه خواهد داشت
  • آیا حباب زدگی در ترکیبات اولیه آن به کار گرفته شده است یا خیر؟!

فروشنده ظروف بلور کاوه باکیفیت

فروشنده ظروف بلور کاوه باکیفیت

از جمله ظروفی که در دسته ظروف بلوری با کیفیت جای گرفته اند؛ ظروف بلور کاوه می باشند.
با توزیع مناسب انجام گرفته از این محصولات می توان به راحتی به آن ها دست پیدا کرد، اما باید مراقب بود که از راه های درست، نسبت به تهیه این ظروف اقدام شود.
چرا که اگر به مراکز سر راهی فروش، اعتماد بیجا کنیم؛ نتیجه ای جز ضرر و پشیمانی به وجود نخواهد آمد.

اما سوال اینجاست که چگونه می توان مراکز مطمئنی را برای تهیه ظروف بلور باکیفیت پیدا کرد؟
پاسخ ساده است.
اگر امکان تشخیص مراکز مطمئن برایتان سخت است، ما به شما می گوییم که کدام مرکز را برای خرید برگزینید.
گفتنی است که این مرکز با دارا بودن سابقه ای طولانی در عرصه فروش عمده محصولات بلوری می تواند مرکز مطمئنی برای خریداران محسوب شده و در نهایت خریدی همراه با اعتماد و رضایت نهایی را عاید خریداران نماید.

چرا که با در اختیار داشتن فروشندگانی توانمند و فعال در حیطه فروش، توانسته عنوان برترین مرکز پخش و فروش را کسب نموده و در درجات خوبی از عملکرد ظاهر شود.
پس اگر قصد ظروف بلوری را دارید، به کمک فروشندگان حاضر در این مجموعه به تمامی آنچه که می خواهید دست خواهید یافت.

فروش مستقیم ظروف بلور کاوه

اکنون سیستم های مختلفی در خصوص محصولات بلوری متنوع از جمله ظروف بلوری اعمال و اجرا شده است.
سیستم فروش مستقیم و فروش غیر مستقیم از جمله این موارد هستند که هر یک شرایط متفاوتی از خرید را پیش روی خریداران قرار می دهند.

در رابطه با فروش مستقیم اگر بخواهیم بیشتر سخن بگوییم؛ باید گفت که فروش مستقیم ظروف بلور کاوه در دنیای کنونی بازار کریستال تنها توسط سایت و شبکه های اجتماعی انجام می گیرد که در بستر اینترنت به انجام فعالیت می پردازند.
این موضوع بر روی تعیین قیمت ظروف بلور کاوه البته با سطح بهتری نیز می تواند تأثیرگذار باشد. زیرا:

  • فروش ظروف بلور در این روش با حذف واسطه انجام می گیرد.
  • تنوع بهتر و کامل تری از این ظروف در مراکز فروش مذکور موجود می باشند.
  • مدت زمان بیشتری در اختیار خریدار برای انتخابی دقیق و دلخواه قرار خواهد گرفت.
  • انجام سفارش برای ظروف بلوری مورد نظر بدون اتلاف وقت انجام می گیرد.
  • در هر لحظه امکان خرید و ثبت سفارش وجود دارد.

توزیع بلور کریستال به صورت عمده

توزیع بلور کریستال به صورت عمده در حال حاضر مراکز بسیاری تحت عنوان مراکز توزیع بلور و کریستال در کشور موجودیت پیدا کرده اند که به پخش این محصولات به صورت عمده می پردازند.
هر یک از مراکز پخش مورد نظر به کارخانجات تولید کننده خاصی متصل می باشند.
از این میان می توان مرکز پخش عمده و مستقیم بلور اصفهان را نام برد که در سطح کشور چه مراکز و نمایندگی فروش دفتری و چه فروشگاه های اینترنتی، فروشنده انواع محصولات بلور و شیشه اصفهان با قیمت های مختلف می باشند.
این موضوع نیز قابل ذکر است که فروش عمده بلور و شیشه نه تنها توسط بازار بلورجات ایران حضوری توسعه یافته، بلکه به صورت اینترنتی توسط سایت های متعلق به شرکت های پخش نیز انجام می شود و بدین ترتیب توزیع انواع بلور و حتی ارزان قیمت ترین بلور  به سراسر کشور، با فروش اینترنتی بسیار آسانتر گردیده است.

گفتنی است بازار بلور و شیشه ایران امروزه به حدی گسترش یافته است که شاهد انواع ظروف بلور و شیشه تولیدات کارخانجات داخلی و خارجی در بازار بلور ایران و هم چنین مراکز پخش و فروش اینترنتی می باشیم.

صادرات بلور و کریستال

صادرات بلور و کریستال در حال حاضر بلور و کریستال از جمله محصولات پر فروش در سطح جهانی به شمار می روند.
این محصولات که ضمن بهره مندی از مواد درجه یک تولید شده و هم چنیمن خصایص مثبت دیگری را نیز در خود گنجانده اند؛ نه تنها محبوب دل ایرانیان بوده، بلکه محبوب دل مصرف کنندگان غربی نیز واقع شده اند.
به راستی که تماشای طرح و مدل های زیبا و کیفیت تمام در بلور و کریستال ایرانی، نتیجه ای جز این محبوبیت و پر فروش بودن را بر جای نمی گذارد.

شاید در گذشته همت کافی برای صادرات بلور و کریستال گماشته نشده؛ اما خوشبختانه در حال حاضر با گسترش دروازه های جدید، بستری مناسب برای صادرات این محصولات فراهم آمده و می توان پیش بینی کرد که در آینده ای نزدیک، درصد قابل توجهی از صادرات این گروه از محصولات اتفاق بیفتد که این امر هم به نفع تولید کنندگان و هم به نفع کشور خواهد بود.

اولین تولید کننده بلور جات در ایران

اولین تولید کننده بلور جات در ایران ایران از تولید کنندگان متخصص بسیاری در حوزه تولید و عرضه بلورجات و محصولات کریستالی برخوردار می باشد.
با وجود چنین قابلیتی از کشور ما، امکان تامین این محصولات در همه سطوح داخلی و خارجی، با شرایط خوبی تحقق پذیرفته است.
اما از میان تولید کنندگان فعال در حوزه بلور و کریستال، اگر بخواهیم لقب اولین تولید کننده را به برخی از شرکت های تولید کننده بدهیم، قطعاٌ کارخانه بلور و شیشه اصفهان؛ معرف خوبی در این زمینه خواهد بود.

کارخانه تولید بلور و شیشه اصفهان که از پیشتازان تولید این سری از محصولات به شمار می رود، با بهره مندی از چنین عواملی توانسته در رتبه برتر و نخست تولید کنندگان بلور و کریستال در کشور قرار گیرد:

  • مواد و متریال مرغوب و مناسب
  • نیرو های انسانی توانمند و زبده
  • خطوط تولید گسترده
  • ماشین آلات و تجهیزات اتوماتیک و پیشرفته
  • پیروی از استاندارد های روز اروپا
  • کنترل کیفی های دقیق در جریان تولید

لیست قیمت فروش بلور و شیشه اصفهان در کشور

لیست قیمت فروش بلور و شیشه اصفهان در کشورموضوعی که اول از همه توسط خریداران و مشتریان بلور و شیشه به ویژه آن ها که متقاضی خرید بلور و شیشه اصفهان می باشند مورد توجه قرار می گیرد، اطلاع از لیست قیمت فروش دقیق از این محصولات می باشد.
این امر به این جهت مورد توجه قرار می گیرد که منجر به برآورد های هزینه از سوی خریداران شده و در نتیجه تکلیف آن ها را برای خرید مشخص می سازد.

بنا براین برای اطلاع از این لیست قیمت، اقداماتی از سوی خریداران صورت می گیرد.
یکی از راه های کسب اطلاع از لیست قیمت فروش بلور و شیشه اصفهان برای خریداران در کشور، استفاده از فضای اینترنت و سایت های خرید و فروش اینترنتی می باشد.
زیرا اکثر فروشندگان این حوزه اقدام به تاسیس سایت در فضای اینترنت نموده اند که دسترسی به چنین امری را برای خریدارانی که به مراکز حضوری دسترسی نزدیکی ندارند، تسهیل نمایند.

لذا یکی از مراکزی که منجر به شکل گیری این روش شده تا بتواند هم محصولات خود را برای فروش به نمایش گذاشته و هم خریداران را از جریان قیمت مطلع سازد، این مرکز است.
با مراجعه به چنین مرکز بسیار خوبی، دسترسی به تمامی اقدامات گفته شده در کمترین زمان ممکن صورت خواهد پذیرفت.

تهیه بلور و شیشه اصفهان ارزان

تهیه بلور و شیشه اصفهان ارزانقیمت بلور و شیشه اصفهان با توجه به میزان کیفیت و هم چنین مدل و طرح به کار گرفته شده در محصولات بلور عرضه شده قابل تعیین خواهد بود.
با این اوصاف محصولاتی که از کیفیت متوسطی برخوردار می باشند، دارای قیمتی ارزان تر و آن دسته از محصولاتی که در بر گیرنده کیفیت بالا تر هستند، دارای قیمت بیشتری می باشند.

اما یکی از راه هایی که توسط آن می توان حتی به تهیه بلور و شیشه اصفهان ارزان که متشکل از کیفیتی بالاست پرداخت، خرید این محصولات از عمده فروشان می باشد که با استفاده از خرید بلور و شیشه اصفهان عمده می توان این محصولات را با قیمتی کمتر از سطح بازار خریداری نمود.

اما دیگر راه خرید ارزان بلور و شیشه اصفهان، مراجعه به مراکز پخش متصل به کارخانه بلور و شیشه اصفهان می باشد که در این روش بلور و شیشه اصفهان قیمت کمتری را خواهد داشت.

فروش عمده بلور و شیشه اصفهان در کشور

فروش عمده بلور و شیشه اصفهان در کشوربلور و شیشه اصفهان اکنون چه به صورت عمده و چه به صورت خرده بسیار در معرض فروش قرار گرفته اند.
علت این امر، استقبال بسیار از این محصولات است که در بازار های مختلف به وجود آمده است.
در خصوص فروش عمده این محصولات اگر بخواهیم بیشتر سخن بگوییم، باید گفت که فروش عمده بلور و شیشه اصفهان در کشور توسط نمایندگی های مختلف و همچنین مراکز پخش متفاوت در کشور صورت می پذیرد که اکثر تولیدات شیشه بلور این شرکت در کلان شهر های دیگر همچون تهران و مشهد به فروش می رسد.

هم چنین در شکل دیگری از این فروش، برخی از نمایندگی های فروش با استفاده از فضای اینترنتی، اقدام به فروش عمده این محصولات نموده و به این ترتیب خریداران بیشتری را با خود همراه ساخته اند.
در این روش که از روش های مدرن محسوب می شود، دیگر از سختی های ناشی از خرید حضوری خبری نبوده و به موجب آن می توان با مشاهده ویژگی های محصولات مورد نظر در این فضا، خرید بهتر و مورد پسند تری را صورت داد.

بازرگانی فروش بلور و شیشه اصفهان

بازرگانی فروش بلور و شیشه اصفهانخوشبختانه میزان تولیدات انجام شده از محصولاتی همچون شیشه و بلور در کشور به میزان است که توسط آن بتوان معاملات پر رونق و پر سودی از آن ها را به انجام رساند.
در این معاملات که به عنوان معاملات بازرگانی و فروش انواع محصولات شیشه و بلور شناخته می شوند؛ امکان ردو بدل شدن هر نوع محصولی متشکل از این جنس ها وجود داشته و بدین ترتیب گام هایی بسیار موثر در زمینه تامین نیاز مشتریان مختلف چه در داخل کشور و چه در خارج از آن برداشته خواهد شد.

هم چنین با گسترش بازرگانی فروش بلور و شیشه که متعلق به برند هایی همچون بلور و شیشه اصفهان می باشد؛ علاوه بر شکل گیری معاملات تجاری پر پول، چنین نتایجی نیز حاصل خواهند آمد:

  • تامین و توزیع انواع بلور و شیشه مرغوب و درجه یک
  • فروش انواع بلور و شیشه اصل و معتبر
  • خرید انواع بلور و شیشه متناسب با سلیقه های متفاوت

عوامل موثر در قیمت گذاری بلور و شیشه اصفهان

عوامل موثر در قیمت گذاری بلور و شیشه اصفهانظروف بلور و کریستال خصوصاٌ در سال های اخیر محبوبیت و جایگاه خاصی در بین خانواده های ایرانی پیدا کرده است. در هر خانه ایرانی علاوه بر ظروف مصرفی،‌ استفاده زیادی از بلور و شیشه به عنوان تزئین و دکوراسیون خانه دیده می شود و این نشانگر این واقعیت است که هر ایرانی در بودجه بندی هزینه های خود، حتما خرید بلور و شیشه و کریستال را در نظر می گیرد.
بلور و شیشه یکی از وسایلی است که هر خانواده ایرانی جزو ملزومات جهیزیه نیز مد نظر قرار دارد.

با این وصف،‌ برای اطلاع از قیمت محصولات بلور و شیشه اصفهان، هم برای مصرف کننده هم برای فروشنده، لازم است در جریان عوامل مؤثر بر قیمت قرار گرفت.

هر محصول ویژگی ها و مشخصات خاصی دارد که البته باید با استانداردهای آن محصول سازگاری داشته باشد.
با همه این تعاریف اگر بخواهیم به عوامل موثر در قیمت گذاری بلور و شیشه اصفهان بپردازیم؛ این موارد را شامل خواهند شد:

  • این ویژگی بلور و شیشه اصفهان یعنی مطابقت با استانداردهای مدون ملی و جهانی،  یکی از عوامل موثر در قیمت گذاری این محصول محسوب می گردد.
  • از دیگر عوامل موثر در قیمت گذاری بلور و شیشه اصفهان، می توان به قیمت مواد اولیه که یکی از مهمترین هزینه های متغیر تولید است اشاره کرد.
  • منطقه جغرافیایی احداث کارخانه به خصوص از لحاظ دسترسی به منابع تأمین مواد اولیه و مراکز مصرف محصول نیز قیمت ها را تحت تأثیر قرار می دهد.
  • نوع تکنولوژی مورد استفاده نیز از دیگر عوامل تأثیر گذار بر قیمت است که باعث کاهش یا افزایش کیفیت محصول تولیدی و میزان ضایعات می گردد.
  • هزینه نیروی انسانی مورد نیاز نیز تأثیر مستقیم در قیمت تمام شده محصول دارد.
  • ظرفیت تولید نیز از عوامل مؤثر بر قیمت فروش محصول است به این ترتیب که افزایش تولید و سرشکن نمودن هزینه ها باعث کاهش قیمت محصول می شود.

تولید کنندگان بلور و شیشه اصفهان در کشور

تولید کنندگان بلور و شیشه اصفهان در کشورکارخانه شیشه و بلور اصفهان در دولت آباد اصفهان قرار دارد.
این کارخانه تولیدات متنوعی بالغ بر هفتاد نوع بلور و شیشه شامل انواع سرویس های غذاخوری،‌انواع سرویس های چایخوری، انواع پارچ و لیوان و … دارد که آن را از طریق نمایندگی های خود در سراسر کشور عرضه می کند.

تولیدکنندگان بلور و شیشه اصفهان با انگیزه بالا در حال افزایش تنوع و کیفیت تولیدات خود هستند و با شرکت در نمایشگاه های ملی و بین المللی همچنین عرضه محصولات در چندین فروشگاه بلور و شیشه اصفهان،  روز به روز بیشتر مطرح شده و رقبای خارجی خود را از میدان به در می کنند.

با حمایت مردم و دولت از تولید کنندگان بلور و شیشه اصفهان، واردات این محصول به صفر رسیده و بازار ایرانی در اختیار کالای ایران قرار می گیرد.

برترین برند های بلور و شیشه اصفهان

برترین برند های بلور و شیشه اصفهانبلور و شیشه اصفهان یکی از برترین برندهای ملی محسوب می شود.
بلور و شیشه اصفهان با ارائه کالا های باکیفیت، متنوع از لحاظ طراحی و قیمت های مناسب، توانسته است برند خود را در عرصه های داخلی و خارجی مطرح سازد.

ضمن اینکه باید گفت بلور و شیشه اصفهان خانواده ای گسترده از محصولات خود را هر یک با عناوین خاصی شناخته شده اند؛ در بر می گیرد که تعداد آن ها در مجموع ۲۲ مورد است که برای جلوگیری از تفصیل و طولانی شدن، به برخی از آن ها در گزینه های زیر اشاره کرده ایم:

  • مانیسا
  • کوکب
  • سیمین
  • ناز
  • یاقوت
  • مرجان
  • فلورانس
  • سارینا
  • شبنم
  • مینا
  • لادن
  • نیلوفر

علاوه بر بلور و شیشه اصفهان، می توان از برندهای داخلی دیگر مثل بلور کاوه نیز نام برد.
کارخانه بلور کاوه یزد، نمایندگی در شهر های دیگر کشور نیز دارد.
نمایندگی بلور کاوه در شیراز یکی از مراکز فروش بلور کاوه است که محصولات مختلف شامل لیوان کاوه،‌ نیم لیوان کاوه،‌ لیوان دسته دار کاوه، فنجان، گیلاس ،‌لیوان پایه دار و سرویس های مختلف بلوری کاوه را عرضه می کند.
تنوع اقسام لیوان و فنجان در محصولات کاوه خرید لیوان بلوری را برای مصرف کننده آسان می کند.

فروش بلور و شیشه اصفهان زیر قیمت بازار در ایران

فروش بلور و شیشه اصفهان زیر قیمت بازار در ایرانخریداران عمده بلور و شیشه اصفهان برای تهیه محصولات مدنظر خود بیشتر به دنبال مراکز فروشی هستند که محصولات را به قیمت زیر بازار عرضه کند.
با مقایسه قیمت های بلور و شیشه اصفهان با دیگر برندهای داخلی و خارجی این محصول، می توان پی به کیفیت های عالی با قیمت های مناسب محصولات بلور و شیشه اصفهان برد.

با این حال به خریداران عمده بلور و شیشه پیشنهاد می گردد تا محصولات مد نظر خود را مستقیم از اصفهان تهیه کنند که بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.
چرا که مشکلات متعدد بار شده بر قیمت بلور و شیشه اصفهان از سایر شهر ها را نخواهند داشت.

به طور خلاصه می توان به موارد زیر که باعث افزایش قیمت بلور و شیشه اصفهان در سایر شهرها می گردد اشاره کرد:

  • افزایش هزینه حمل و نقل از اصفهان به دیگر شهرها
  • هزینه انباشت محصولات بلور و شیشه در انبارها تا زمان توزیع محصول در داخل شهرستان
  • افزایش هزینه ها به دلیل عدم ثبات قیمت ها در بازار
  • سود بار شده بر اجناس توسط واسطه ها و دلال ها
  • هزینه اجاره دفاتر نمایندگی
  • هزینه استخدام نیرو

تفاوت های انواع بلور و شیشه اصفهان

تفاوت های انواع بلور و شیشه اصفهان شاید تصور کنید که محصولات بلور و شیشه اصفهان با هم تفاوتی ندارند.
اما باید بدانید که محصولات بلور و شیشه اصفهان چه از نظر تنوع و چه از نظر مواد تشکیل دهنده آن ها با هم متفاوتند.
بلور، شیشه و کریستال تفاوت های اساسی با هم دارند، حتی با بررسی ریشه این کلمات می توان به تفاوت بین آنها پی برد.

شاید بهتر باشد برای بیان تفاوت های موجود از بلور و شیشه و حتی کریستال از موارد زیر به صورت گزینه وار استفاده کنیم:

  • شیشه به نسبت بلور و کریستال دارای آهک بیشتری است.
  • هم چنین شیشه ضخیم تر از بلور است و برای حالت دهی نیاز به حرارت بیشتری دارد.
  • شیشه بیشتر استفاده های کاربردی دارد، مثل ساخت پنجره ساختمان ها و ماشین ها، لوازم الکترونیکی مثل کامپیوتر،‌ رادیو،‌ تلویزیون و…
  • بلور اما با اینکه بیشتر اجزایش از شیشه است، اما دارای تفاوت های اساسی با شیشه است.
  • بلور در ساختار خود بیشتر دارای سرب است.
  • از شیشه و  کریستال ظریف تر است.
  • بلور اصفهان بیشتر کاربرد تزئینی دارد. مثل انواع پارچ و لیوان،‌ انواع بشقاب،‌ انواع نمک پاش و فلفل پاش و…
  • کریستال که از شیشه سبک تر و از بلور سنگین تر است در ترکیبات خود دارای سرب بیشتری است.
  • در شیشه ها هرچه مقدار سرب بیشتر باشد، کیفیت آن بالاتر می رود.
  • کریستال دوام و زیبایی خاصی دارد و جنس آن از بلور و شیشه بهتر است.
  • استقامت آن از بلور و شیشه بیشتر بوده به همین خاطر برای تراش دادن طرح های مختلف روی زمینه آن مناسب تر است.

در آخر باید گفت که بلور و شیشه اصفهان با کیفیت ترین جنس با مناسب ترین قیمت را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.
علاوه بر ساخت بلور و شیشه اصفهان، تفاوت در تنوع محصول نیز به چشم می خورد.

لیست شرکت های پخش کننده بلور و شیشه اصفهان در کشور

لیست شرکت های پخش کننده بلور و شیشه اصفهان در کشوربلور و شیشه اصفهان،‌ از آپشن خرید درب کارخانه برای خریداران برخوردار نبوده و این مسأله الزام ایجاد نمایندگی های فروش در اصفهان و سایر شهرهای کشور را موجب می گردد.

بخاطر اقبال عمومی به بلور و شیشه اصفهان در خود شهر اصفهان نمایندگی های بسیار ایجاد شده است که خریداران می توانند برای خرید حضوری به آن ها مراجعه و علاوه بر بازدید از انواع محصولات، از کیفیت اجناس نیز اطمینان حاصل کنند.

علاوه بر اصفهان،‌ برای دسترسی آسان تر به محصولات، در سراسر کشور نمایندگی های پخش بلور و شیشه اصفهان مشغول به فعالیت هستند تا اجناس مورد نیاز مصرف کننده را با بهترین کیفیت، ارزان ترین بلور و شیشه اصفهان را به آنها عرضه نمایند.

با افزایش استفاده از فضای اینترنتی، برای اطلاع از آدرس نمایندگی ها و حتی مشاهده محصولات متنوع بلور و شیشه اصفهان می توان از فروشگاه های آنلاین این محصول بازدید کرد و خرید خود را سفارش داد.

صادرات بلور و شیشه اصفهان

صادرات بلور و شیشه اصفهانبلور و شیشه اصفهان به عنوان ممتاز ترین تولید کننده این نوع ظروف در کشور شناخته شده و به دلیل کیفیت عالی و قیمت مناسب محصولات ارائه شده توانسته است فعالیت خود را در این زمینه گسترش دهد به طوری که در حال حاضر حدود ۸۰ نوع محصول به بازار ارائه داده است.

به علاوه اینکه بلور و شیشه اصفهان که با وجود داخلی بودن جزو بلور ارزان برای خریداران به حساب می آیند؛ به کشورهای بسیاری صادر شده و به این ترتیب به عنوان محصولی صادراتی در جایگاهی ویژه قرار گرفته اند.

از کشور هایی که تا به امروز، بیشترین سهم را از بلور و شیشه صادراتی اصفهان برده اند، می توان به این گزینه ها اشاره کرد.

کشور های اروپایی:

  • آلمان
  • انگلستان
  • ایتالیا

کشورهای  آسیایی:

  • پاکستان
  • قرقیزستان
  • افغانستان
  • گرجستان
  • ارمنستان
  • ازبکستان
  • هندوستان
  • و …

بزرگ ترین مراکز خرید و فروش بلور و شیشه اصفهان در تهران

بزرگ ترین مراکز خرید و فروش بلور و شیشه اصفهان در تهرانبازار بلور فروشان تهران یا بازار بلور شوش تهران که یکی از سنتی ترین بازار های خرید و فروش بلور در ایران است به عنوان یکی از بزرگ ترین مراکز فروش بلور و شیشه اصفهان محسوب می شوند.
از مزایای خرید از بازار بلورفروشان تهران می توان به این موارد اشاره کرد:

  • مشاهده و خرید محصولات متنوع و مختلف
  • خرید با توجه به بودجه مالی خود
  • عدم هدر رفت زمان و هزینه

هم چنین از مهم ترین پاساژ های بازار بلور فروشان تهران که خریداران بلور و شیشه اصفهان می توانند انواع سرویس بلور و شیشه اصفهان را در آن پیدا کنند، می توان از پاساژ ایرانیان، پاساژ تاج، پاساژ شهرداری و پاساژ نور نام برد.

دراین بازار می توان علاوه بر بلور و شیشه اصفهان، برند های مختلف از جمله بلور کاوه، بلور و شیشه نوری تازه و برندهای خارجی دیگری را مشاهده کرد.
تراکم و حجم بالای خرید و فروش در بازار بلور شوش تهران باعث شده تا بلور و شیشه اصفهان علاوه بر اصفهان، مرکز فروش و عرضه محصولات خود را در این مرکز قرار دهد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
محمد حسین فروغی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09128890436
کانال تلگرام: tawasom_1@
واتس اپ: 09128890436
اینستاگرام: tawasom1
فیس بوک: tawasom.tawasom.9
توئیتر: TAWASOM_1
آپارات: TAWASOM
پست الکترونیکی: info@boloorkade.ir
قیمت ظروف بلور کاوه

مطلب پیشنهادی

پخش کلی ظروف بلور ارزان اصفهان در کشور

ظروف بلور ارزان اصفهان در حقیقت از بهترین و مرغوب ترین محصولات در زمینه ظروف می باشد که معمولا از کیفیت بالایی نیز برخوردار است چرا که در تولید و ساخت آن، از مو