46.png
خانه / بلور اصفهان / فروش باور نکردنی ظرف بلور اصفهان

فروش باور نکردنی ظرف بلور اصفهان

بلورها ماده هایی جامد هستند که در ساختار آنها، مولکولها اتمها و یونها به کار رفته است. ساختار بلور یک ساختار است که از آن به عنوان یک وجه مقایسه استفاده می کنند(ساختار بلورین).ساختار این بلورها منظم است و به همین دلیل در بسیاری از وسایل استفاده می شوند که ظرف بلور اصفهان نیز از همین وسایل است. از مشتقات بلور ظروف بلوری است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و این وسایل زینت خاص خود را نیز به همراه دارند و این ظروف در اشکال مختلف نیز در بازار عرضه می شود.

فروش باور نکردنی ظرف بلور اصفهان

مراحل تولید بلور شیشه اصفهان

مراحل تولید بلور شیشه اصفهان

ظروف بلور از راه های مختلفی بدست می آیند اما یک روش جامع است و ظروف بلور اصفهان نیز از همین روشها ساخته می شوند:

۱•ذوب: در این مرحله تمامی مواد را برای ذوب به کوره منتقل می کنند تا در کوره چند اتفاق پس از ذوب شدن رخ دهد مانند اینکه رطوبت مواد از بین رود و گازها آزاد اما خارج نشوند و مواد اضافی نیز در مذاب حل شوند. بعضی از حبابها در این مرحله از کوره بیرون می روند و در این قسمت فاز های مذاب نیز ایجاد می شوند.

۲•تصفیه: بعد از مرحله ذوب به تصفیه نیاز است. در این مرحله گاز های آزاد شده،خارج می شوند و البته چند مواد دیگر مانند اکسید آرسنیک برای تصفیه می ریزند. آن مواد افزودنی دیگر برای تصفیه مانند: سولفیت سدیم و آنتیموان هستند.

۳• هموژنه کردن: در این مرحله که یکی از مراحل مهم برای شکل گیری است، مواد مذاب را به طور یکسان پخش می کنند تا تمامی سطح یکنواخت و به شکل مورد نظر ما برسد. این مرحله از بد شکل گرفتن ظروف جلوگیری می کند.

۴•کاهش دما و درجه: مرحله پایینی کاهش درجه است که در واقع در این مرحله ظروف آماده می شوند به طوری که مذاب کم کم سرد می شود. دما به طور معمول در کوره مذاب ۱۳۰۰ درجه است زیرا در این دما تصفیه آسان تر است.

البته امروزه با آمدن ماشین آلات قدرتمند به صنعت روش های گوناگونی پدید آمده است که به سه حالت اتومات، نیمه اتومات و سنتی، این ظروف ساخته و تحویل داده می شوند.

انواع ظروف بلور ساخت اصفهان

انواع ظروف بلور ساخت اصفهان

این ظروف به دلیل اینکه به شکل های مختلفی در می آیند انواع مختلف و گوناگونی دارند. این ظروف اغلب جنبه تزیینی دارد و زیبایی منحصر به فردی دارد زیرا خاصیت درخشنده بودن جذابی به همراه دارد و علاوه بر درخشندگی، این نوع ظروف در زندگی روزمره نیز به کار می روند.  انواع ظروف بلور:

۱-قندانی

۲-شمعدان

۳-آجیل خوری

۴-جا میوه ای

۵-شیرینی خوری

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
محمد حسین فروغی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09128890436
کانال تلگرام: tawasom_1@
واتس اپ: 09128890436
اینستاگرام: tawasom1
فیس بوک: tawasom.tawasom.9
توئیتر: TAWASOM_1
آپارات: TAWASOM
پست الکترونیکی: info@boloorkade.ir

دیدگاهتان را بنویسید